MSN fuck… (χυμένο πληκτρολόγιο)

Άπλωσε το χέρι της στο καβάλο μου και άγγιξε, χωρίς βιασύνη, το… περιεχόμενό του που είχε πάρει την ανιούσα. Τρόμαξα. Δεν το περίμενα τόσο θάρρος και ενστικτωδώς έπιασα τον καρπό της.

«Είσαι μεγάλη καύλα…» της είπα, «αλλά δεν είμαστε στο κατάλληλο μέρος.»

«Κάνε με φίλη στο Facebook και δε θα χάσεις…» είπε και μου έκλεισε το μάτι ενώ ταυτόχρονα έβγαλε τη γλώσσα της και έγλειψε τα χείλη της.

Σηκώθηκα γρήγορα και γύρισα στο σαλόνι. Ευτυχώς η παρέα είχε ήδη πιει κάμποσα ποτά και δεν αντιλήφθηκαν την αργοπορία μου. Όλη η βραδιά πέρασε βαρετά, δεν έβλεπα την ώρα να επιστρέψω σπίτι να τραβήξω μια μεγαλόπρεπη μαλακία.

Αργότερα, έκατσα στον υπολογιστή και έκανα στα γρήγορα ένα λογαριασμό στο Facebook. Μπερδεύτηκα λίγο, αλλά τελικά εντόπισα το πιπίνι και μπήκε στη λίστα των «φίλων», η οποία φυσικά, δεν είχε κανένα άλλο μέλος. Την ώρα που ψαχνόμουν άνοιξε ένα παραθυράκι με ένα μήνυμα: «γεια σου καυλιάρη!». Αν είναι δυνατόν! Το γκομενάκι ήταν μέσα και μιλούσε σαν φτασμένη πουτάνα.

«Γεια σου μωρό…» της απάντησα.
«Έχεις κάμερα;» ρώτησε. Το πράγμα αρχίζει και γίνεται ενδιαφέρον…
«Έχω. Πώς συνδέομαι;»
«Παράτα το Facebook και μπες στο MSN…» με παρότρυνε.

Ευτυχώς, αυτό ήταν κάτι που το γνώριζα. Με το που άνοιξα πρόγραμμα, αμέσως δέχτηκα μια κλήση. Άνοιξε ένα παραθυράκι όπου εμφανίστηκαν δύο… υπέροχα βυζιά. Η καριολίτσα, είχε βγάλει τη μπλούζα και μόστραρε τα μαστάρια στην κάμερά της.

«Είσαι καύλα» έγραψα τρέμοντας σχεδόν.

Ο πούτσος μου είχε φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη. Ξεκούμπωσα το παντελόνι και έβγαλα το «εργαλείο» μου.
«Θέλω να σε κάνω να χύσεις…» είπε.
«Έσπρωξε την καρέκλα της πιο πίσω και είδα ότι φορούσε μόνο το εσώρουχό της. Τα βυζιά της ήταν θεόρατα και ολόστητα. Το μαύρο εσώρουχο έκρυβε το αντικείμενο του πόθου.
«Βλέπω ότι σου αρέσω, αν κρίνω από το… πουλάκι σου» είπε.
«Παίξ’ τον για μένα, καυλιάρη μου.»

Σηκώθηκε, έβγαλε το εσώρουχο, ανέβηκε στην καρέκλα και έβγαλε την κωλάρα της στην τράπεζα. Η οθόνη μου γέμισε από τον πιο υπέροχο κώλο που είχα δει ποτέ. Τα μουνόχειλα φαινόταν υγρά, η τρυπούλα σφιχτή και προκλητική, τα κωλομάγουλα λεία, χωρίς ίχνος κυτταρίτιδας ή περιττού λίπους. Εκεί, πάνω στην καρέκλα, στα τέσσερα, έβαλε το δάχτυλό της από κάτω και άρχισε να χαϊδεύεται. Τα σφιχτά μουνόχειλα δέχτηκαν το δαχτυλάκι της και άρχισε να το βάζει στην μουνότρυπα. Εντωμεταξύ, το χέρι μου χάιδευε το εργαλείο και προσπαθούσα να βρω τρόπους να καθυστερήσω το χύσιμο. Κάποια στιγμή σκέφτηκα με τρόμο τι θα γινόταν αν έμπαινε κάποιος από τους γονιούς της στο δωμάτιο. Δε μ’ ένοιαζε γι’ αυτή, αλλά φαντάζομαι το Γιώργο να με βλέπει στην οθόνη του υπολογιστή της κόρης της να… μαλακίζομαι. Δεν το γλίτωνε το εγκεφαλικό. Από τις άσχημες σκέψεις μ’ έβγαλε η… θέα των ανοιχτών ποδιών της. Είχε γυρίσει το μουνί της προς την κάμερα και χαϊδευόταν ασταμάτητα. Σχεδόν μπορούσα να δω τα υγρά της να τρέχουν, ενώ τα ροζ νεανικά μουνόχειλα δονούνταν. Και τι δε θα έδινα εκείνη τη στιγμή για να γλείψω εκείνο το μουνάκι, να του βάλω τον πούτσο μου και να «αδειάσω» το καυτό φορτίο μου στις βυζάρες της. Το πιπίνι άρχισε να τρέμει έντονα και να ξεφυσάει.

«Χύνω…» είπε σιγά προσπαθώντας να κρατήσει χαμηλά τον τόνο της φωνής της.
«Κι εγώ καυλίτσα μου…». Καυτό σπέρμα άρχισε να βγαίνει από το πουτσοκέφαλο.
«Θέλω να ρουφήξω τον πούτσο σου, κάποια στιγμή…» είπε ξέπνοα.
«Τον θέλω στο μουνάκι μου επειγόντως και να πιω τα χύσια σου, μέχρι την τελευταία σταγόνα.»
«Θα σε γαμήσω σίγουρα εσένα μωρό μου…» είπα και προσπάθησαν να προφυλάξω το… πληκτρολόγιο από τα χύσια που έσταζαν ακόμη.

Η σύνδεση έκλεισε. Σκουπίστηκα, μαζεύτηκα και προσπάθησα να ηρεμήσω, χαζεύοντας άσκοπα στο internet. Μπήκα να εξερευνήσω το Facebook μήπως και ξεχαστώ. Το μάτι μου τυχαία έπεσα σε μια διαφήμιση στην πλευρική στήλη που έδινε ένα τηλέφωνο καταγγελιών για την… παιδική εκμετάλλευση μέσω internet. Τρομοκρατήθηκα. Νόμιζα ότι κάποιος παρακολούθησε ό,τι προηγήθηκε και έκλεισα τον υπολογιστή… Δεν επιδίωξα να δω ξανά το γκομενάκι. Δεν ξαναχρησιμοποίησα το MSN και το Facebook. Όσο το καυλιάρικο μυαλό μου έτρεψε στα νεανικά, σφιχτά μουνόχειλά της, η ηλικία της και η σχέση μου με τον πατέρα της ήταν απαγορευτικά για οποιαδήποτε περαιτέρω σχέδια. Μπορεί, μετά από κάποια χρόνια, όταν μεγαλώσει να τη συναντήσω και να την… ξεσκίσω.

Προηγούμενο άρθρο
Σχολιάστε

Σχολιάστε